Søg i denne blog

søndag den 27. maj 2012

Nu kan jeg bage igen...!

Jeg elsker at bage, men har slet ikke kræfter i armene til at ælte dejen ordentligt. Derfor har jeg købt mig en køkkenmaskine, der kan ælte for mig.
Egentlig ville jeg have købt en Kitchen-aid, fordi de findes i mange dejlige farver og har et flot design. Min kollega rådede mig til at søge på andre maskiner, fordi den "kun" kan rumme 1 l og "kun" har 300 W.
Jeg søgte på nettet og fandt en test fra Politikken, der havde denne maskine som testvinder. Den har en skål, der kan rumme 7 l og har 800 W. Der kan fåes masser af tilbehør. Jeg har købt den i Sverige, så jeg kunne få den i lyseblå - passer til min kedel...
 Nu har jeg bagt et par landbrød, der efter opskriften skulle æltes i maskine i 8 min. Godt, der findes mekanik!

2 kommentarer:

  1. Tillykke med den nye maskine. Har også overvejet en K A., men måske man skulle gøre som dig. Brødene ser lækre ud :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, prisen er ca. det samme, så det kommer jo an på, hvad ens behov er. Hvis ikke man bager så meget, er KA jo fin nok...

      Slet