Søg i denne blog

lørdag den 15. september 2012

LUKKET...!?

På vej hjem til Aalborg fra jubilæum i St. Merløse skulle jeg ENDELIG se denne butik LIVE. Jeg har handlet der online et par gange, men aldrig været forbi.
Vi kørte fra St. Merløse kl. 10.10, så det passede med tiden - de lukker først op kl. 11 om lørdagen.
Da jeg ankom til butikken kl. 11.04, skyndte jeg hen til døren. Der var dette skilt:
Arrrgggg.....

Heldigvis havde vi tid til at vente - og sikke et held. Det er en FANTASTISK butik. Alladins hule for folk, der gerne vil være kreative. Her er simpelthen alting. Stof, frottestof, bånd, knapper, perler både ægte, plastik og keramikperler. Derudover rigtig mange ting til maling, tegning og decoupage.
Jamen - jeg kan slet ikke beskrive, hvor fed den butik er!

Jeg fik købt disse skønne stoffer




Fantastiske - i utrolig god stand!
Jeg kunne have købt meget mere, men det krævede lidt mere tid

Hvis I er forbi Kbh. - Blegdamsvej - så kig ind. Det er en helt speciel butik med en MEGET sød indehaver.

Da jeg skulle gå gav hun mig disse stoffer ganske gratis :o)













OG det var DENNE BUTIK!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar