Søg i denne blog

lørdag den 10. december 2011

Havde helt glemt, jeg havde den og den....

Sidste jul byggede vi hele stueetagen om - derfor fik jeg slet ikke pyntet op til jul. I år er det så 2 år siden, jeg har set mit julepynt. Jeg havde helt glemt, hvad jeg har af juleting...

Disse søde stager drejet af min tantes bror.


Kartonklip fra 4 børn - stigen er lavet af Magnus for 21 år siden!




Lækre glasjuletræer fra Mandrup Poulsen


Lyskæde i gummitræet.... små blomster








Disse hjerter syede jeg sammen med min mor for 30 år siden.....



Lækker nissestøvle fra Mandrup Poulsen




Fræk lille nisse.



Strikkede og filtede træer og nisser 



Søde glasnisser fra min ven Jacob Silberg, Silberg glas.


Og til sidst de 2 brødkurve, jeg valgte til mig selv. Elsker de røde dådyr.



Hvad med jer? Er der noget af jeres julepynt, I faktisk har glemt, I har i kasserne....?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar