Søg i denne blog

torsdag den 8. december 2011

Mit første fund af retro-stof....

Nu har jeg i ca. 3 mdr. besøgt de samme 5 genbrugsbutikker ad flere gange. Jeg har været på jagt efter billigt retro-stof. Jeg har fundet lækre broderier, sjove duge og mange andre ting, men ikke et gedigent stykke sengetøjs-retro-stof!
SÅ sidste uge fandt jeg ENDELIG et lille pudevår i gule farver. Jeg kunne næsten ikke tro mit held. Jeg greb straks pudevåret og holdt godt fast i det - tænk, hvis nogle af de andre kunder var interesseret i det samme...
Prisen var ikke så let at finde ud af, så jeg var temmelig spændt, da jeg skulle betale. Ekspedienten sagde:"Mon ikke det er 5 kr. for dette stykke?" Jeg mumlede et eller andet bekræftende og tænkte JUBIIII.
Jeg kan godt forstå, man kan blive afhængig af en god handel - det var SÅ fedt! God jagt til jer alle :o)

Her er et lille billede af kuppet:


2 kommentarer:

  1. tillykke med dit fine fund:)

    SvarSlet
  2. Tak Sophie, jeg var helt høj :o) Har lige fundet ud af, Tyskland skulle være det helt store, hvis man skal købe sengesæt...måske skal jeg et smut til Tyskland i uge 6, hvor jeg bruger min 6. ferieuge...?

    SvarSlet