Søg i denne blog

søndag den 7. oktober 2012

Nøglesnore og kreativ messe i Aalborg...

Idag fik jeg syet de sidste nøglesnore til min kollega - dejligt!
 
 
 
 
Jeg var lige forbi Kreativ Messen i Aalborg Kongres og Kultur Center. Det var skuffende. Meget få stande - kortfremstilling, filtning, strik og billeder. Nogle dukkemagere, nogle bolsjemagere... Jeg ved ikke lige, hvad jeg havde tænkt. Men jeg synes, udstillingen manglede proffesionalisme og nytænkning.
 
Jeg fandt dog denne keramiker. Hun havde revolutioneret måden at bruge keramikknapper på!
 

 
Disse kanpper er ca. 5 cm i diameter. Hun brugte dem som brocher, som tørklædeholdere og som en slags ringe på gamle vanter Som pynt på stearinlys - rigtig god effekt! Jeg synes, den røde ligefrem indbyder til juleting.... :o)

 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar