Søg i denne blog

søndag den 7. oktober 2012

Ny gammel symaskine...?

I går besøgte jeg flere forskellige genbrugsbutikker for at få samlet nok gamle mønstrede håndklæder til grimmerikker.
I butikken på Vesterbro i Aalborg så jeg denne fine maskine. Hvis ikke det var fordi, jeg har 5 symaskiner i forvejen, så havde jeg købt denne her.
Fuldt funktionel - kører lydløst - jeg kunne mærke, den var god. Den var oven i købet i yndlingsfarven blå og så til kr. 195,-! Utrolig velholdt! Nå, men som skrevet - jeg købte den ikke, så den står der stadig, hvis nogle skulle være interesseret.


På min vej stødte jeg på denne knallert, eller hvad sådan en 3-hjulet motoriseret køretøj hedder. Det kan godt være, man er nødt til at køre 3-hjulet, men så kan man da flashe nogle mandige baglygter :o)

 
 
god søndag 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar