Søg i denne blog

mandag den 19. december 2011

Mormors stel.

Jeg har arvet et fint stel fra min mormor. Ikke særligt værdifuldt, men dejligt romantisk cremefarvet bund med roser. Jeg bruger faktisk kun stellet til juleaften, hvor jeg synes, det passer godt.
Da vi byggede om sidste år, var stellet pakket godt i en kasse og opbevaret i Boxit. Jeg glædede mig til at pakke stellet ud og putte det i vores nye vitrineskabe. Desværre var en af de flade tallerkener gået i stykker, så jeg har kun 11 tilbage.
I dag fandt jeg tilfældigvis samme stel i en genbrugsbutik - hvor heldig kan man være her 5 dage før jul...?
Nu køber jeg, så jeg kan dække bord til 14 - så kan jeg stadig bruge mormors stel. Hvis I finder nogle kartoffelskåle eller andre skåle, kan I bare kontakte mig. Det vil være godt at få suppleret lidt af skålene også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar