Søg i denne blog

søndag den 30. oktober 2011

Flere hæklede dyr.

Jeg har en kollega, hvis datter er helt vild med giraffer. Blev derfor glad, da jeg fandt denne bog med hæklede dyr til kun 99,- kr.


Købte den straks (sammen med en masse andet) og skyndte mig hjem. Da jeg senere skulle tjekke opskriften på giraffen, kunne jeg ikke finde den...? Stor mystik, indtil jeg kom til at se på bogen. Bogen med giraffen hedder "Hæklede dyr." Bogen jeg havde hed "Flere hæklede dyr". Var måske lidt hurtig...? Har løst problemet ved at overtale min veninde til at købe den første bog. Hun er supersej til at hækle, så hun har lovet mig assistance, når jeg engang får mod på at kaste mig ud i hæklingens kunst.

2 kommentarer:

  1. Jeg ville også virkelig gerne kunne hækle - især fordi jeg ser alle de fine legesager, som bliver produceret her i blogland... Hvorfor pokker har jeg ikke lært det i skolen...? Tsk tsk
    Kh Line

    SvarSlet
  2. Det er helt vildt, hvad de seje hæklere her i blogland kan producere...
    Mht. håndarbejde i skolen, jeg er selv håndarbejdslærer og underviser kun de elever, der viser interesse for hækling i hækling - det skal ikke være et SKAL projekt, men et VIL projekt, for det kræver megen øvelse at få hæklingen til at køre....og vedligeholdelse....

    SvarSlet