Søg i denne blog

torsdag den 13. oktober 2011

Frederiks fødselsdag.

Frederik bliver 5 år på søndag og ønsker sig ting med denne her figur:
Derfor har jeg købt uldfilt og almindelig filt i sort og gul, så Frederik kan få et par Batman puder. Nu skal jeg bare have dem syet....

Jeg har i øvrigt hørt om en bog, der hedder "Fucking flink". Et spændende projekt I kan læse mere om her:

Om Fucking Flink

– Ikke kun en bog, men en helt ny bevægelse … År efter år er danskerne blevet kåret som verdensmestre i lykke. Men prøv at stå i kø én mandag eftermiddag i Netto eller kør én tur i myldretiden på motorvejen. Danskere kan være nogle af de mest underskudsagtige mennesker over for hinanden. Fucking Flink er Lars APs allekald. I bogen forklarer han, hvorfor vi danskere vælger at være mugne. Og giver overraskende tips til, hvordan vi kan vende bøtten og blive flinkere. Derhjemme, på arbejdet eller ved busstoppestedet. For Lars AP har et stort, vildt og behåret mål: At gøre danskerne til verdens fucking flinkeste folk.

Jeg har tænkt mig at forsøge at blive flinkere mod andre - er du med?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar