Søg i denne blog

onsdag den 16. november 2011

Juleindkøb i genbrugen.....

Jeg har været på jagt efter julebroderier - tænker jeg vil bruge dem til julepuder eller hjerter eller billeder eller....?

Her er nogle af dem. Jeg kan ikke lade være med at tænke på de damer, der har broderet disse. Bagsiden er ligeså flot som forsiden. Et kæmpe arbejde - solgt i genbrugen for 5 - 15 kr. stk. Det er lidt trist....
Derfor skal de bruges igen og igen og igen....





og så fandt jeg lige denne dug - den kunne jeg ikke stå for....25 kr.



2 kommentarer:

  1. sikke en fin retro dug. den var jeg også faldet for! og broderierne: tænk på, hvor fint det er at de bliver led i nye kvinders historie og liv:) jeg tør slet ikke tænke på, hvor mange familier, der bare smider sådan nogle ting ud... hav en dejlig dag!

    SvarSlet
  2. Nemlig - broderier har historien bag sig - det er fantastisk.

    SvarSlet