Søg i denne blog

torsdag den 24. november 2011

Nøglesnor

En kollega havde set, jeg havde lavet en nøglesnor på kurset med Faster Mette og spurgte om, jeg ville sælge nogle snore til ham...Det ville jeg da gerne, så jeg gik i kælderen og begyndte at lave nøglesnore.

Det er så sjovt! Jeg kan arbejde med farver, jeg aldrig selv ville drømme om at gå med, mønstre, længder osv.. Jeg kan næsten ikke stoppe igen - har købt flere nøgleringe, karbinhager og broderede bånd.

Her er billeder fra første hold......



Havde alle sammen med på arbejde, så han kunne vælge - så fik jeg solgt 3 mere - win win situation :o)

Nøglesnorene er syet af stoffet fra mine stofpakker (en enkelt af købt nyt stof) og derefter påsyet broderet bånd - det gør dem mere slidstærke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar