Søg i denne blog

onsdag den 2. november 2011

Når ting ikke bliver til det, der er tænkt....

Har haft denne taske til at ligge længe. Den skulle egentlig have været en perlestrikket pude i 50 x 50 cm. Da den var færdig, var den ikke lige, som jeg havde håbet på, så jeg smed den i vaskemaskinen. En filtet taske kan man vel altid bruge? Den blev bare aldrig monteret færdig, der var et eller andet der ikke virkede.
Sådan var det lige indtil, min mor kom forbi med nogle glasknapper, hun havde lavet. SÅ fik jeg idéen til, hvordan den skulle afsluttes (manglede ca. ½ times arbejde i at gøre tasken færdig...)
Så her er den....



Filtet perlestrikket taske med glasknapper og bambushåndtag monteret med rød gummisnøre. Ved ikke lige, om jeg får den brugt, men nu er den i hvert fald færdig :o)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar