Søg i denne blog

lørdag den 28. januar 2012

Nogle gange er det godt at gemme....

Jeg er midt i en "krise" - jeg rydder op og smider ud i stor stil. Noget, jeg ikke er særlig god til og egentlig ikke har lyst til. MEN nu, hvor vi er ved at være færdige med vores årelange ombygning, trænger jeg til en kæmpe sortering af alle de ting, jeg har gemt - just in case.

Egentlig får jeg jo ikke brug for 15 glasvaser, 30 sæt lysestager, bøger om fag, jeg ikke har undervist i siden seminariet, det tøj, jeg kunne passe for 20 år siden osv. MEN...
Jeg har også gemt legetøj, sengetøj, sommertøj, vintertøj, tasker, plakater og alt muligt andet lir, fra Oliver. Det sparer os for mange indkøb.... (hvad jeg har gemt og genfundet af stoffer, garn og andet kreagejl, fortæller jeg om en anden dag - det kræver et indlæg for sig selv).

Midt i alt dette "det gemmer jeg lige, hvis jeg får en dreng mere...." fandt jeg et sengetøjssæt med Batman. Det passer fortrinligt til Frederiks gule Batman seng - godt nok, er det lidt forvasket, men Frederik har drømt om Batman hele natten, så det gør glæde alligevel. Derfor skal man stadig gemme - kunsten er bare at gemme det rigtige...så nu ryger sommertøjet fra sommeren '84. Det kommer jeg aldrig til at bruge igen....?

Hva' med dig - gemmer du på ting, du egentlig godt ved, du aldrig får brugt?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar