Søg i denne blog

onsdag den 1. februar 2012

Naajjjj, Oliver, hvor er den fiiiiiin!

Utallige gange har jeg sendt mere eller mindre vellykkede håndarbejdsprojekter med mine elever hjem. OG vist er de stolte, og ja, jeg synes, det er godt gået.

MEN i går kom min søn hjem med denne lækre patchworkpude, syet i moderens yndlingsfarver og egentlig rigtig godt syet. NØJ, hvor blev jeg rørt - det havde jeg slet ikke forventet. SÅ vildt, min søn har komponeret, klippet, syet både på maskine og i hånd.

JEG ER EN STOLT MOR!


Beklager den dårlige farvegengivelse. Farverne er hvid, turkis og sort.




Så fin en sammensyning af en nybegynder.



3 kommentarer:

  1. Aj hvor er den fin, det ligner jo en hel professionel lavet pude. Kan godt forstå du er stolt, den knægt er der da krummer i :)

    SvarSlet
  2. Ja, måske kan jeg lokke ham ned i sykælderen - hvem ved? Men det er dejligt, han begynder at tage stilling til farver, form og udtryk.

    SvarSlet
  3. Den er godt nok fin.
    Han har god smag, din søn!

    SvarSlet