Søg i denne blog

fredag den 20. juli 2012

Ipad-cover # 1

Mit første hjemmesyede Ipad-cover.
Jeg har vatteret den ved at sy stjerner med orange neontråd på blå babyfløjl. Indersiden er alm. bomuld med æbletryk.  Båndet er også neon orange - jeg troede ikke, jeg ville få brug for skråbånd, så jeg har istedet brugt gjordbånd. Det var lidt svært, men jeg fik det da til at se nogenlunde ud. Knappen og den lækre neontråd er fra Betty P.
Her ser den helt lilla ud, men den er altså mørkeblå.


Et lille kig indeni.

Min gamle håndarbejdslærer sagde altid,
tingene skulle være lige så fine på bagsiden,
som på forsiden. Det prøver jeg så på....

Den brede sting og mit lille mærke.


2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin... Og når nu bagsiden også er så fin, så har du jo faktisk sådan en vendbar sag, smart...
    :o) Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - ja, jeg tænkte faktisk også på den kunne være vendbar, men jeg kunne ikke rigtig finde ud af, hvordan lukningen så skulle være....må se om jeg kan greje den i næste forsøg :o)

      Slet