Søg i denne blog

onsdag den 1. august 2012

August - juhu.....

Den bedste måned i året....der har jeg nemlig fødselsdag. Må lige få strikket en give-away sammen...

I dag har jeg været på "genbrugstour" i Aalborg. Tænk, så mange genbrugs der er! Fandt en ny en omkring Ågade - cyklede videre mod Hasserisgade og fandt denne sjove butik  i Danmarksgade. Lige en butik i min smag - håber, Aalborg vil tage godt imod den 3 mdr. gamle butik...

I eftermiddag skulle vi på besøg hos min kusine og hendes kæreste. De har puklet med huset og er næææææsten færdige. Lækkert hus - dejlige detaljer og masser af plads.

Hun køber er en fantastisk strikkepige, der strikker svære trøjer på meget små pinde. Hun introducerede mig for denne side, hvor man gratis kan melde sig og få adgang til opskrifter, andre strikkere, chat-forums, bøger og meget andet. En side jeg i hvert fald skal prøve.

Hun havde købt noget lækkert uldgarn, som ikke var den helt rigtige petroleum. Heldigt for mig, for det var min yndlingsfarve. Se her...


Tænkte, jeg ville strikke et sjal af en slags...og fandt efter kort tids søgen dette på ravelry...
Måske skulle man prøve dette...?

(ups, det var da godt nok et lille billede...)
Men kan godt lide formen, så måske....




Ingen kommentarer:

Send en kommentar