Søg i denne blog

mandag den 20. august 2012

Fødselsdagsgaver....like it!

Det er lang tid siden, jeg har modtaget så mange fine gaver - og alle er lige præcis tænkt til mig - dejligt...










En lille selskabstaske i læder, der kan vendes alt efter, hvad farve man har lyst til skal vende ud... Min tante var godt nok i tvivl om, jeg synes, den var for farverig - det synes jeg ikke! Den er super!


Lækker creme til både krop og ansigt og minsanten til både nat og dag...










Tegninger fra min mindste - og til de af jer, der har piger, det er ikke noget drenge på 5 år gør meget i...



Perleplader - jamen, jeg var ved at falde ned af stolen. Det øverste har min ældste kreeret i DUS 2 - sammen med en kammerat! STORE sager fra en 11-årig!
Den lille delfin er fra Frederik - det er simpelthen Frederiks første helt selv lavet-perleplade! Meget imponerende!


Uhhh....jeg glæder mig!






En lækker lille taske i yndlingsfarverne til penge, kort og mobil fra mywalit.


Og denne lille sjove fætter (så lille er den nu heller ikke) i limegrøn - som min niece sagde: "Mor, jeg tror, faster skal have den i limegrøn - den farve har hun jo overalt!" Godt observeret af en 9-årig!

Se med sådanne gaver er det svært at blive deprimeret over sin alder - men....kan da godt mærke, det er lidt mærkeligt at være næsten halvvejs til 90. Undrer mig over, hvor tiden bliver af. Jeg synes ikke, jeg regner en måned for ret lang tid. Jeg opererer med uger i stedet for dage. I denne uge skal vi....og om to uger skal vi.... Tiden flyver afsted og heldigvis (for tænk på alternativet) er jeg stadig med!

Tillykke til alle andre august-mennesker, der har været ekstra søde i år(med de varmegrader)!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar