Søg i denne blog

tirsdag den 14. august 2012

Skolestart....new beginnings :o)

'
'
Kender I det? Den der fornemmelse af noget nyt starter - og det bliver helt sikkert meget bedre end sidste gang.
Lidt á la nytårsaften. Man lover sig selv at næste år vil man være røgfri, tabe de overflødige kilo, dyrke mere motion osv..
Sådan er det også, når et nyt skoleår starter.
I dette skoleår vil jeg lave alle mine ting FØR sidste dag, have styr på HELE mit timeforbrug, IKKE glemme nogle aftaler, bøger, materialer el. lign. Kort sagt, et fantastisk år!
I hvert fald på papiret....

                                        God fornøjelse med skoleåret :o)

Mht. til trækningen af min give away fortalte min mor, jeg faktisk er født kl. 21. Tænk sig, jeg i 44 år har troet, jeg var et morgenbarn og nu viser det sig, jeg er et aftenmenneske....(det passer i øvrigt bedre med min døgnrytme nu)
Derfor trækker jeg den heldige vinder kl. 21.00 i morgen aften - så må vi håbe, der er flere natteravne i blogland :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar