Søg i denne blog

onsdag den 8. august 2012

Ego tur....

I dag har jeg været på ego tur til Aarhus. Jeg skulle have noget neongrønt skråbånd - det er enormt svært at få fat i, men sidst jeg var i Aarhus, havde Stof and Stuff noget. Men man kører jo ikke lige til Aarhus bare for at købe skråbånd!
Jeg søgte på genbrugssteder og fik besøgt et par på Nørre Allé. Ellers fik jeg shoppet lidt hist og pist. Lækker tur, hvor jeg kunne gøre præcist som, jeg havde lyst til.


Lækre viskestykker fra Plint
Meget anvendelig i vores hus
Fra Plint
Sæbeholder fra Designertorvet

S-krog til paraplyer
igen fra Plint


Der er nogen, der snart har fødselsdag....
Læg mærke til det kæmpe lange lys - det kan brænde 1½ time!
Maskingtape
Neon-tape
Søstrene G.


Neon-ting fra Stof and Stuff
Det nye Ottobre og
en hæklenål af den gode slags
også fra Stof and Stuff



Cellofanposer og kasser fra Søstrene G.

Loppefund - 5,- kr.
Jeg sætter magneter bag tallene, så kan Frederik øve sig
på talrækkerne på tegnetavlen.

Loppefund - 7,- kr.
Tænker, det skal vaskes lidt og bruges til pude.
Ny trøje til Frederik til skolestart
Købt hos Evigglad.

Den nye skoletaske
købt i Børnenes Magasin
Det bliver ikke sidste gang, jeg tager en ego tur. Det var fedt, kun selv at bestemme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar