Søg i denne blog

tirsdag den 21. august 2012

Efterår lige om lidt...

Normalt synes jeg, det er rigtig trist, når sommeren går på hæld, men måske er der noget, jeg har misforstået.
Det gælder bare om at have noget at glæde sig til i efterårstiden. Efter et lille besøg hos Jette og Jette glæder jeg mig til at komme igang med denne lille sag....




I disse lækre farver.....


Garnet heddee Yabba - indeholder 20 % alpaca og 80 % uld og er (som næsten altid) købt hos HH Garn

Jette havde disse lækre knapper til salg - lige frisk fra messen...



Derfor købte jeg straks lidt til mine covers...

Og tænk sig, så havde Jette 4 store knapper, der ikke var til salg. Sælgeren havde dem i sit katalog - gav dem til Jette, som ventede på, en eller anden kom forbi og skulle bruge dem...Det blev mig - jeg fik dem ganske gratis! Det var da supersødt! OG godt i tråd med Fucking Flink-metoden.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar