Søg i denne blog

søndag den 6. juli 2014

Mit evigheds sommerprojekt....


Jeg hækler kun på dette tæppe om sommeren og helst på vores lange ture i bil fra et feriested til et andet og hjem igen. Selvom det efterhånden er ved at være stort, er det ikke for varmt. Det er hæklet i den lækreste bomuldsgarn fra Sandnes Garn. Mandarin Petit hedder den. Lækker i farverne, fast i garnet og utrolig let.
Garnet er købt ved H. H. Garn i Nørresundby. Jette er i øvrigt af samme opfattelse som jeg: Enhver form for transporttid er spildtid. Hvis ikke man har et håndarbejde i hånden.
Dette er mit et par somre endnu, tror jeg. Men alt godt kommer til den, der venter, siger et gammelt ordsprog. Det tror jeg på.
Har lige "tanket op" med garn, så jeg ikke løber tør på bilturen - det ville være SÅ ærgeligt.
Hvad arbejder I med i sommervarmen..?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar