Søg i denne blog

mandag den 16. april 2012

Godt at have 2 drenge :o)

En af de gode ting ved at have 2 børn af samme køn er, mange ting kan genbruges. Derfor har jeg pakket det tøj af Olivers ned, der ikke var slidt i stykker eller plettet. Det ligger i Boxit.
Frederik har i weekenden besluttet, han vil begynde til fodbold. Det betød et kig i gemmerne for at finde fodboldstøvler, benskinner, strømper, målmandshandsker(det kan jo være...), shorts og trøje.

Men som det altid sker - så glemmer man også, hvad man pakker væk...

Jeg fandt blandt gemmerne denne vest. Den har jeg selv strikket til Oliver for 5 år siden - mit første stykke strik med snoninger. Heldigvis synes Frederik, den er sej. (Og jeg synes, han ser nuttet ud - men det siger jeg ikke)


Bukserne er i øvrigt også fra Oliver - de er også stadig seje!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar