Søg i denne blog

fredag den 13. april 2012

Nyt maleri.

Min mor maler billeder i lange baner - og jeg synes, de er vildt flotte.
Efter vores ombygning manglede vi et billede over spisebordet - og fluks kom hun i tanke om, at hun da vist havde et liggende, der passede til det, vi har over sofaen.
Herligt....

Her er det nye - kan især godt lide de små personer nederst i højre hjørne

Og her er "det gamle" - øverst i højre hjørne står omkvædet til "om lidt er kaffen klar..."
Tak mor, fedt at du eksperimentere med så mange udtryk - bare bliv ved med det - jeg er den glade aftager :o)

4 kommentarer:

  1. Hold fast nogle smukke billeder din mor har lavet. Jeg er vild med farvevalget i dem. Hun er god din mor :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hun er ik' så ring' endda :o)
      Men som mange andre (mig selv også), synes hun ikke, det er noget særligt,det hun kan. Men det synes jeg. Det er ikke nemt at få det abstrakte til at være abstrakt....

      Slet
  2. Det er da de fedeste billeder. Jeg glæder mig til at følge med her.

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til - er også lidt lun på alle dine idéer :o)

      Slet