Søg i denne blog

mandag den 9. april 2012

MIt EGET syrum!

Da jeg flyttede sammen med Peter for snart 14 år siden, sagde jeg farvel til mit lille krea-rum, som jeg havde i soveværelset. Men jeg var ikke nervøs eller ked af det - Peter havde jo et hus i flere etager, så det ville da kun vare en måneds tid eller to, før jeg fik etableret det igen.....NOT!
Jeg havde lige glemt, fugt i kælderen - opgravning, drænrør inde og ude, børneværelser til Peters 2 børn og siden vores fælles, nyt køkken-alrum (9 mdr. i det rum, der nu er mit!), haveprojekter og alt andet, som jeg har fortrængt!
MEN NU!, er jeg færdig. Jeg har ryddet op og sorteret i 4 dage - pakket kasse efter kasse ud og lagt tingene på plads, så alt stoffet er samlet, alt garn er sorteret og samlet, alle bøger er samlet i fag, tryk-tingene er i én kasse, karteflor i en anden osv...(tænker om, jeg egentlig stadig har brug for alt det, jeg har...)
Og her ser I lidt af resultatet - (se bort fra de gule afskallede vægge - de bliver et projekt om et år eller 5!)
Alle mine stoffer - hævet fra gulvet, just in case of vand i kælderen!

Mine bomuldsstoffer - nederst i højre hjørne mine egne indfarvede stoffer

Mine retrostoffer - købt af andre søde bloggere
Nænner ikke at bruge dem endnu...

Sengesæt, der ikke er klippet op endnu.
Det søde hvid/lyseblå har min mor fundet!

Garn i forskellige kvaliteter

Bomuldsgarn, filt og uldgarn

Lidt papir til sjove projekter - når jeg får tid!

Mit skjorte-stof projekt - bliver måske til et patchwork-sengetæppe?

Igangværende projekter

Mine bedsteforældres gamle spisebord -
nu mit sybord, med alt godt inden for rækkevidde

 Nu glæder jeg mig til at komme rigtigt igang - det bliver først om et par dage - skal lige have skrevet nogle elevplaner færdig....
Fladskærmen.....skal tilsluttes min computer, så jeg kan se Greys Hvide Verden, Sex and the City eller McClouds Søstre på DVD eller noget andet godt (som Peter absolut ikke kan fordrage....) mens symaskinen kører derudaf!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar