Søg i denne blog

søndag den 22. april 2012

Juhu - kursus alligevel....?

Kender I det? Nogle gange går det hele bare op i en højere enhed!

Håndarbejdslærerforeningen i Nordjylland afholder hvert år forskellige kurser. Jeg plejer at melde mig til alle kurserne og betale selv, fordi jeg VIL afsted. Hvis skolen skulle betale, ville de blive nødt til at prioritere og så fik jeg måske kun ét kursus eller ingen overhovedet.

Derfor melder jeg mig til alle kurserne, når kursuskataloget udkommer, skriver datoerne ind i kalenderen og venter på den mail med alle instrukserne - den kommer typisk ca. 1 måned før kurset.

I MELLEMTIDEN...
Her på bloggen er der mange, der afholder kurser i både dit og dat. Jeg faldt over dette kursus:
http://www.karenmarie.nu/tekstile-workshops/broderi-vaerkstedet-sadan-broderer-du-en-helt-unik-cardigan

Synes, Karen Marie laver fantastiske ting og ville ønske, jeg kunne deltage....men det kunne jeg ikke.

MEN SÅ....
I sidste uge fik jeg instrukser om, det kursus jeg skal på d. 11. + 12. maj - og gæt med hvem:

Karen Marie

   LIGE NØJAGTIG! Karen Marie!
JUBIII  - nu kan jeg næsten ikke vente - glæder mig SÅDAN til det bliver d. 11. maj!

Så, nogle gange går tingene bare op i en højere enhed eller har en måde at flaske sig på, som man aldrig selv, ville have kunnet forudse :o)

Billederne er lånt fra Karen Maries blog : http://www.karenmarie.nu/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar