Søg i denne blog

søndag den 25. marts 2012

Forår og messe...

Idag var gemalen og jeg et lille smut på denne messe:

Hvor der var megen udstilling om nye vinduer (har nye vinduer), taglægning (har nyt tag), køkkener (har nyt køkken). Ikke så meget for os, men...
Heldigvis var der også enkelte stande, hvor jeg lige kunne tjekke det nye...Tupperware fx. Har ikke været til party i årevis - de har fået en ny riskoger til mikroen...mon man får brugt sådan en...?
Aloe Vera - samme koncept som sidst...
Food College Aalborg, der udbyder små fagdage for private - manden skal måske på grill-kursus :o)

Der var stande med øl, spegepølse, fisk, ost og stande med Venstre-mænd, 3F, Krifa. Masser af frivillige organisationer reklamerede for deltagelse, solvarmeanlæg, alarm-ting, hvis du får indbrud.
Modeshow med Highline Fashion - en kollegas "B-skæftigelse". Flot show.

Og så...
var der en stand med masser af perler og tilbehør - fik lige købt lidt keramik-blomster til creoler-ringe. 3 par til samme creolring - det er da praktisk.



Sluttede dagen af med eftermiddagskaffe på terrassen hos min bror og svigerinde. Sådan en søndag kan jeg lige pludselig huske, hvordan sommerferie mærkes. Børn, der leger på kryds og tværs af gaden, vasketøj på alle ledige stativer og snore, voksne, der hygger og snakker, mens der arbejdes med cykler, bede eller andre ting, der lige kan klares, nu man er i haven. ÅH, hvor jeg glæder mig - godt, det snart er påskeferie, så vi kan få lidt mere sol og varme og UDE-liv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar