Søg i denne blog

fredag den 16. marts 2012

Knapper kan man vel altid bruge....?

Jeg har besluttet, jeg ikke vil impulskøbe mere - når jeg ser noget lækkert, vil jeg ikke købe det, før jeg har fundet ud af, hvad jeg så vil bruge det til. MEN....
Når jeg handler i Netto, kigger ind i Tiger, Søstrene Grene, Mandrup Poulsen mm., så har de SÅ mange søde ting til "ingen" penge. Så er det altså svært ikke at købe noget.

Se nu disse stofknapper. 15 kr. pr. pk. - det er da billigt!



Hvad skal jeg bruge dem til...? Man kan vel altid bruge et par knapper til at friske lidt op på et eller andet eller...?

Iøvrigt, så ved min familie og mine venner også godt, hvor de kan finde lige præcis den lille dingenot, de mangler til deres projekt. Så hjælper jeg hellere end gerne :o)

4 kommentarer:

  1. De er bare super søde, dem ville jeg også have tabt ned i indkøbskurven ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ik'? Der er faktisk flere forskellige farver i Netto. Jeg har bare en svaghed for turkis...

      Slet
  2. Jeg faldt lige over dette indlæg, fordi jeg sidder og googler mig frem til hvordan man laver stofbetrukne ørestikkere, så her var da en ide til hvad du kan bruge dem til :o) Det er bare ud og anskaffe nogle ørestikkere, som du kan lime bagpå.

    Mvh Maiken - maikenjh@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. God idé - det er utroligt, hvad man kan finde ad Google veje :o) tak for det.

      Slet