Søg i denne blog

mandag den 19. marts 2012

Lørdagsshopping...

HVOR DUMT...at gå på shopping lørdag formiddag, når der skal skrives elevplaner i 3 fag...hmmm.
Men det gjorde jeg altså.
Kom forbi Mandrup Poulsen, hvor de har fået nye skåle i melamin. Der var en stribet...ved ikke lige, om jeg skal have den eller...fandt i hvert fald to i mine yndlingsfarver, turkis og lime.
Var nede i tapetafdelingen, hvor jeg købte lidt fint tapet til et lille projekt til næste skoleår...




Smuttede lige forbi Søstrene. Det er altid et besøg værd. Billigt silkepapir, filtkugler, mine initialer på skolen - det må jeg lave et eller andet med til mit skab, noget lækker alpaca-uld garn - tænker, de skal blive til pulsvarmere...et forsøg.

OG så kunne jeg ikke lave en dyt, fordi, elevplanerne hærgede, min mor skulle flytte, Oliver blev syg osv., osv....

Men i dag er alt godt igen - Oliver er frisk igen, elevplanerne lavet og udgivet, mors hjem lidt mere beboeligt - har fået lamper og reoler på plads, så hun selv kan tømme de mange flyttekasser.












Nu må jeg igang med forskellige projekter - ha' nogle gode dage :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar