Søg i denne blog

torsdag den 29. marts 2012

ups....


Kan I huske denne vest....?

Et af de første mønstre jeg selv har lavet om - fra 6 mdr. til 6 år. Var egentlig lidt træt af at halslukningen blev skæv, men tænkte, så må jeg lave den om, når jeg strikker den i grøn....


Nå, men skæbnen greb ind på forunderlig vis....

Jeg var sikker på, jeg havde strikket den i superwash....

Det havde jeg så ikke! Nu ser den sådan ud:


Så er jeg jo fri for at tage stilling til det mere - nu passer den bamsen....ups!

3 kommentarer:

  1. eiiiiii øv. Den var ellers så fin den vest! Forresten - det mønster jeg har brugt til Livas jakke, er egentlig et drengemønster, og på min blog kan du se, hvad det blev til i drengeversionen. Har lige postet det.

    SvarSlet
  2. Ha ha ja så gav det jo sig selv... :) Min mor har også været igang med at strikke en trøje til Frederik i snart 2 år - først var den for kort, så for lange ærmer og nu er den blevet for smal i ærmerne - så hun har bestemt sig for at det skal være en vest i stedet! Spændt på om Frederik nogensinde får den på :)

    Knus Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, det lyder så bekendt - Frederiks vest gik helt fint indtil midt på ryggen - så var det ikke sjovt mere....men bloggen hjælper mig, med at få tingene færdige. Pøj pøj med vesten til din Frederik - håber, den passer (og kan vaskes i maskinen!)

      Slet