Søg i denne blog

tirsdag den 13. marts 2012

Ny indpakning.

På skolen bruger jeg ofte kinabøger. Jeg synes, de sorte med røde hjørner er lidt kedelige. Jeg har  prøvet at købe nogle fra Tiger med forskellige motiver. De holder bare ikke så godt. Hvad gør man så?

På en shoppetur fandt jeg noget lækkert papir fra Pip Studio fra den nye kollektion. Det må kunne bruges, så det har jeg forsøgt.

Synes selv, den ser fin ud!






















Købte egentlig papiret, fordi jeg troede, der var noder på det ligesom på Pips mapper. Det var der så ikke - men fandt så det broderede lille billede - det er da også fint :o)

Tror jeg skal forsøge mig med A4 størrelsen, så er jeg klar til næste års planlægning!

2 kommentarer:

  1. Det er da virkelig fint!! :-) Maria

    SvarSlet
  2. Tak Maria - har været ude og købe mere plast til flere bøger. Nu skal der eksperimenteres :o)

    SvarSlet