Søg i denne blog

søndag den 4. marts 2012

Forår...nu kom foråret!



Hvor får jeg bare SÅ meget mere energi, når solen skinner, fuglene kvidrer og børnene leger og cykler ude på vejen. Det giver overskud og det trænger jeg i den grad til!
Uden at være bevidst om det, har jeg været i vinterhi. Været umådelig træt allerede kl. 19, kæmpet mig videre til i hvert fald kl. 22 og følt mig søvnig og uoplagt. MEN, nu vender det!

Har meget mere energi nu efter en weekend med dejligt vejr - er begyndt at skrive "to do"-lister igen, noget jeg helt havde lagt på hylden efter jul. Nu skal der gang i maskineriet igen, så der kan blive:

- ryddet op i kælderen (MEGA RYD OP!)
- ordnet have (ikke en særlig stor og prydagtig have men alligevel...)
- ordnet tøj, ting og andet godt til bagagerumsmarked
osv. osv. osv.
Foruden det arbejdsmæssige med:
- test, test og test igen...(tak for nationale test, Mat og Dansk prøver osv...)
- skrives elevplaner (gudhjælpemig også i musik!)
- holdes behovssamtaler
- organisere næste skoleår
- bestille materiale hjem til næste år
- afslutte dette skoleår
osv. osv. osv.

Godt jeg har fået energien igen - der er nok at tage fat på.

Velkommen til foråret!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar